Dugo nam je trebalo da se odlučimo na jedan ovakav pothvat, uvijek su postojali razni...
Kako biste mogli naručiti proizvode
molimo da se
prijavite ili
registrirate.
Proizvod kupcu možemo isporučiti na nekoliko načina:
Kako bi proizvod stigao na adresu kupca sigurnim putem i bio sigurno uručen, prijevozniku dajemo broj telefona kupca kako bi mogao kontaktirati u koliko kupac nije kod kuće odnosno nije na adresi koju je naveo.
Na taj način želimo izbjeći procese vračanja pošiljke te dodatne troškove kupacu.
Kupac je prilikom preuzimanja pošiljke dužan pregledati pošiljku i ukoliko primijeti određena oštećenja ili neki nedostatak proizvoda, odmah oštečenje prijaviti dostavljaču te obavijestiti prodavatelja.
Ukoliko je naručena roba od stranke kupca ispravna i neoštećena, a kupac ju ne želi primiti, prodavatelj ima pravo tražiti nadoknadu svih troškova od kupaca koji su vezani za isporuku proizvoda.
Rok isporuke robe ovisi o načinu plaćanja, a započinje po primitku Vaše uplate i u prosjeku traje do pet radnih dana, ne računajući subote i nedjelje.
Nakon što prodavatelj uruči pošiljku dostavljaču, prodavatelj nije više odgovoran za rok isporuke koji ovisi o dostavljaču odnosno o njihovom transportu, tijeku isporuke te eventualna kašnjenja isporuke.
Ukoliko kupac želi da mu se pošiljka dostavi nekim drugim prijevoznikom i na neki drugi način, kupac je u tom slučaju dužan to napomenuti prilikom narudžbe te tada sam organizira prijevoz, kontaktira odabranog prijevoznika te sam plača prijevoz. U tom slučaju proizvod se podiže isključivo na adresi Nebeskih balona, Savska cesta 50, 10 000 Zagreb.
Na žalost veće kreacije nismo u mogučnosti dostavljati poštom.
Dugo nam je trebalo da se odlučimo na jedan ovakav pothvat, uvijek su postojali razni...